Żabka zaoferowała zaskakującą usługę. Klienci oszaleli, pakiety już schodzą jeden po drugim

0
21

Żabka wprowadziła ostatnio nową, niespotykaną dotąd usługę w swoich sklepach. We wszystkich ponad 9600 punktach sprzedaży klienci dzięki współpracy sieci z firmą Woshwosh mają możliwość nadania paczki i przesłania do naprawy i wyczyszczenia swojego obuwia. Okazuje się, że po pierwszym miesiącu obowiązywania usługi pakiety usług oferowanych w ramach akcji są rozchwytywane masowo. – Możliwość czyszczenia i naprawy obuwia za pomocą nadania paczki w Żabce spodobała się naszym klientom – podało biuro prasowe Żabki.

Fragment pochodzi z artykułu opublikowanego pod adresem: https://biznes.interia.pl/gospodarka/news-zabka-zaoferowala-zaskakujaca-usluge-klienci-oszaleli-pakiet,nId,6883769
Zapraszamy do zapoznania się z pełną treścią artykułu