„Umieść artykuł w strefie pakowania”. W tym kraju klienci mają tego dość

0
24

Kasy samoobsługowe w supermarketach miały ułatwiać zakupy i przyspieszać proces kasowania i płacenia za artykuły, oszczędzając czas klientów – a w praktyce często wywołują frustrację. Bardzo często klientowi i tak potrzebna jest pomoc pracownika sklepu, na którego dodatkowo trzeba czekać, bo pomaga on w tym czasie kilku innym osobom. Kasy samoobsługowe nie potrafią rozróżnić czy policzyć produktów, nie „wyczuwają” ich obecności w strefie pakowania albo blokują się z niejasnych powodów. W Kanadzie sieci handlowe są już na tyle zmęczone…

Fragment pochodzi z artykułu opublikowanego pod adresem: https://biznes.interia.pl/gospodarka/news-umiesc-artykul-w-strefie-pakowania-w-tym-kraju-klienci-maja-,nId,7486725
Zapraszamy do zapoznania się z pełną treścią artykułu